قبرس شمالی، رتبه 4 بهترین مکان برای بازنشستگی شد.

19آبان1402
0 نظر
قبرس شمالی، رتبه 4 بهترین مکان برای بازنشستگی شد

قبرس شمالی رتبه 4 لیست 10 مکان برتر جهان برای بازنشستگی است.

مرجع آنلاین محبوب آمریکایی Live and Invest OVERSEAS که بهترین مکان‌های دنیا برای بازنشستگی ، زندگی و سرمایه‌گذاری را مطالعه می‌کند، مطالعه‌ای را با این موضوع انجام داده است: “برای بازنشستگی در سال 2022 کجا باید نقل مکان کنم؟

محققان به این واقعیت توجه دارند که مردم باید از فرصت های بسیاری که جهان امروز ارائه می دهد استقبال کنند.
شما باید سبک زندگی و سبد سرمایه گذاری خود را متنوع کنید تا مطمئن شوید که در سنین بالا تحت سلطه هیچ دولت، اقتصاد، بازار یا ارز واحدی قرار نخواهید گرفت و می توانید سبک زندگی مناسبی برای خود و خانواده خود فراهم کنید.

بهترین مکان برای بازنشستگی که جهان امسال برای جابجایی ارائه می‌دهد کدامند؟

محققان شاخص بازنشستگی را بر اساس کشور به کشور در سال 2022 استخراج کرده‌اند. این فهرست شامل 10 کشور جهان است که می‌توانید در سنین بالا به خوبی زندگی کنید و بهترین مکان برای بازنشستگی به شمار آیند.

لطفا توجه داشته باشید که قبرس شمالی در این لیست رتبه چهارم را به عنوان بهترین کشور برای جابجایی دارد.

  1. پرتغال
  2. مکزیک
  3. بلیز
  4. قبرس شمالی
  5. فرانسه
  6. ایرلند
  7. ایتالیا
  8. اکوادور
  9. تایلند
  10. جمهوری دومینیکن

مزایای قبرس شمالی برای جابجایی ذکر شده در ایندکس چیست؟

  • این جزیره در تمام طول سال آفتاب، سواحل بکر، و آب آبی شفاف را ارائه می دهد – همه چیزهایی که برای یک تعطیلات عالی و یک زندگی شاد نیاز دارید.
  • زبان انگلیسی به طور گسترده صحبت می شود، و انجام تجارت در اینجا آسان است. جامعه مهاجران بزرگ و استقبال کننده است، فرهنگ غنی است و میزان جرم و جنایت پایین است.
  • هنگام خرید هر واحد ملکی، بدون در نظر گرفتن قیمت، می توانید به راحتی اجازه اقامت برای اقامت دائم در کشور را دریافت کنید.
  • جذاب ترین مکان ها برای مهاجرت به قبرس شمالی ایسکله، گیرنه و فاماگوستا هستند.
  • بیشتر همه این بخش‌ها با فرصت‌های سرمایه‌گذاری دارای قیمت باورنکردنی کم متمایز می‌شوند. آپارتمان های نوساز در مجتمع های مدرن با تمام امکانات از 50000 دلار به نرخ امروزی قیمت دارند.

سوالی دارید؟

پیام بگذارید